
Akumulator firmy VARTA YTZ10S-BS / 8Ah, prąd rozruchowy 150A, wyprodukowany w technologii AGM (absorbent glass mat) z elektrolitem uwięzionym w separatorze z włókna szklannego. Wymiary: dł. 150 mm X szer. 87 mm X wys. 93 mm. Oznaczenie artykułu wg VARTA 508 901 015 A514
Akumulator firmy BANNER BGTZ10-4 YTZ10S-BS 12V / 9Ah, prąd rozruchowy 175A. Akumulator całkowicie bezobsługowy, wykonany w technologii GEL (żelowej). Fabrycznie uruchomiony - hermetycznie zamknięty. Wymiary: dł. 150 mm X szer. 87 mm X wys. 93 mm. Oznaczenie Banner 509 01.
HJTZ10S-FP 12V 48Wh bateria litowa od Skyrich. Baterie LiFePO4 mają niższą wagę i wyższą moc niż ołowiowo-kwasowe. Wszystkie akumulatory litowe Skyrich (LiFePO4) mają do 40 razy wiekszy prądu rozładowania niż ich pojemność. Dzięki zastosowaniu technologii litowej akumulator HJTZ10S-FP jest o 66% lżejszy niż tradycyjny akumulator kwasowo-ołowiowy i ma żywotność do 2000 cykli ładowania.
Opis
Akumulator firmy YUASA YTZ10S 12V / 9Ah, pojemność : 9.1Ah prąd rozruchowy 190A. Polaryzacja : L+ Wymiary: dł. 150 mm X szer. 87 mm X wys. 93 mm. Absorbed Glass Mat (AGM) Zaawansowana technologia produkcji baterii bezobsługowych Yuasa, eliminuje zjawisko ubywania elektrolitu.
Japoński koncern Yuasa Corporation jest największym producentem akumulatorów motocyklowych. Od wielu lat akumulatory firmy Yuasa są fabrycznie montowane w nowych japońskich motocyklach. Świadczy to o bardzo wysokiej jakości akumulatorów Yuasa.
Baterie zostały zaprojektowane tak, aby były odporne na wibracje korozję oraz aby dostarczały wysokiej mocy rozruchowej.
Wysoka jakość produkcji sprawia, że baterie są uważane za najlepsze w swojej klasie. Zachowują dobre właściwości w złych warunkach pogodowych. Akumulatory są wytrzymałe, solidne i niezawodne. Jeżeli potrzebujesz takiej baterii wybierz akumulator YUASA!
CHARAKTERYSTYKA:
- Najwyższej klasy akumulator motocyklowy
- Szczelny bezobsługowy
- Separator wykonany z włókna szklanego - AGM
- Maksymalna wytrzymałość i odporność na wibracje
- Wykonane z najlepszego stopu ołowiu
- Zaawansowana technologia ołowiowo-wapniowa
- Specjalny zawór zmniejszający nadmierne ciśnienie powstające w akumulatorze zapobiega rozszczelnieniu akumulatora.
- Do 3 razy dłuższa żywotność w porównaniu ze zwykłymi akumulatorami motocyklowymi.
- Siatka płyty akumulatora zaprojektowana specjalnie tak, aby zwiększyć przewodnictwo w akumulatorze podczas rozruchu nawet o 30%
- Płyty ze stopem wapnia (Ca)
- Akumulator hermetycznie zamknięty, gotowy (zalany) do użytkowania
Absorbed Glass Mat (AGM) Zaawansowana technologia produkcji baterii bezobsługowych Yuasa, eliminuje zjawisko ubywania elektrolitu. Bateria napełniona elektrolitem jest szczelnie zamknięta - nie trzeba uzupełniać jej wodą ani mierzyć poziomu elektrolitu.
CAŁKOWICIE BEZOBSŁUGOWY - TECHNOLOGIA AGM
FABRYCZNIE URUCHOMIONE
HERMETYCZNIE ZAMKNIETY
AKUMULATOR YUASA MF
MOŻNA ZAINSTALOWAĆ W POZYCJI NA BOKU!
PRZYSTOSOWANY DO PRACY DO KĄTA 90º
SPECYFIKACJA:
- napięcie : 12V
- pojemność : 9Ah
- prąd rozruchowy : 190A
- polaryzacja : L+
- długość: 150 mm
- szerokość : 87 mm
- wysokość : 93 mm
- waga : 3,7 kg
- gwarancja : 12 miesięcy
PRZYKŁADOWE ZASTOSOWANIE AKUMULATORA YTZ10S ; YTZ10S-BS ; TTZ10S
Honda: 400 -- CB400SS (03-), CB400 Super Four (01-), NV400 DC Shadow Skasher (01-), NV400 Steed (01-) 500 – CBF500 (04-), CB500 (04-) 600 – CBR600FS/SX (01-), CBR600F/SP (01-), CBR66 F4i, 600RR (01-06), VT600C, CD Shadow Deluxe (04-07) 900 – CB900F Hornet (02-06), CBR900RR FireBlade (00-02), CBR929R, RE (00-01), CBR954RR (01-03) 1000 – CBR1000RR (04-07), YTZF-R1 (04-06)
KTM: 625 – Adventure (03-), SMC (03-), All SM (03-), SXC (05-) 640 – LC4 (03-), Duke II Schwarz (03_)
Yamaha: YZF-R6 (06-07), YZF-R1 (04-07)
Opis
- Gwarancja
- 12
- Napięcie
- 12V
- Pojemność
- 9
- Prąd rozruchowy
- 190
- Długość
- 150
- Szerokość
- 87
- Wysokość
- 93
- Waga
- 3,7
- Polaryzacja
- L+