NOCO GENIUS 1-EU jest zalecana do ładowania wszelkiego rodzaju akumulatorów kwasowo - ołowiowych, AGM, Gel oraz Lithium. Jej prąd ładowania wynosi 1A co pozwala na ładowanie akumulatorów do 30Ah. Jest mała lekka i kompaktowa, odporna na pył IP65.
NOCO GENIUS 2-EU jest zalecana do ładowania wszelkiego rodzaju akumulatorów kwasowo - ołowiowych, AGM, Gel oraz Lithium. Jej prąd ładowania wynosi 2A co pozwala na ładowanie akumulatorów od 2Ah do 40Ah. Jest mała lekka i kompaktowa, odporna na pył IP65.
Akumulator firmy BANNER BGB9B YB9-B 12V / 9Ah, prąd rozruchowy 110A. Inne możliwe oznaczenie tego akumulatora to CB9-B lub FB9-B. Akumulator całkowicie bezobsługowy, wykonany w technologii GEL (żelowej). Fabrycznie uruchomiony - hermetycznie zamknięty. Wymiary: dł. 135 mm x szer. 75 mm x wys. 138 mm. Oznaczenie Banner 50 914.
Opis
HJB9Q-FP 12V 36Wh bateria litowa od Skyrich. Baterie LiFePO4 mają niższą wagę i wyższą moc niż ołowiowo-kwasowe. Wszystkie akumulatory litowe Skyrich (LiFePO4) mają do 40 razy większy prąd rozładowania niż ich pojemność. Dzięki zastosowaniu technologii litowej akumulator HJB9Q-FP jest o 66% lżejszy niż tradycyjny akumulator kwasowo-ołowiowy i ma żywotność do 2000 cykli ładowania.
Producent zaleca regularne ładowanie przynajmniej co 6 miesięcy. HJB9Q-FP można ładować zarówno za pomocą ładowarki LiFePO4 jak i ładowarki do ładowania akumulatorów bezobsługowych. Pozwala to uniknąć konieczności zakupu nowej ładowarki. Używana ładowarka nie może mieć funkcji automatycznego odsiarczania!
Dużą zaletą w stosunku do akumulatorów bezobsługowych jest możliwość ładowania wysokimi wartościami prądu. Jeśli to konieczne, można ładować baterie do 10 razy większy prądem niż pojemność akumulatora. W ten sposób akumulator może być w pełni naładowany przez około 6 minut. HJB9Q-FP można stosować w każdym motocyklu. Gdy napięcie ładowania mieści się w zakresie 14,0 V - 15,0 V, nie jest wymagana modyfikacja systemu ładowania i instalacji motocykla.
Akumulatory litowe Skyrich LiFePO4 znane są z małych gabarytów. Dostarczane z przekładkami, aby umożliwić montaż akumulatora dowolnym motocyklu. Przy prawidłowym użyciu nie ma ryzyka wybuchu ani pożaru, jak w przypadku innych baterii litowych. HJB9Q-FP jest przyjazny dla środowiska, ponieważ nie zawiera trujących metali, takich jak ołów, rtęć lub kobalt. Nie zawiera kwasu siarkowego, podobnie jak akumulatory kwasowo-ołowiowe, i dlatego nadaje się do użytku w dowolnej pozycji, w tym "do góry nogami". Akumulator jest zapakowany, wstępnie naładowany, gotowy do natychmiastowego użycia.
SPECYFIKACJA:
Zastępuje modele: YB7-A, YB9A-A, YB9-B, 12N7-4A, 12N7-4B, 12N9-4B-1, YB7L-B, YB9L-A2, YB9L-B, 12N7-3B, 12N7D-3B, 12N9-3A, 12N9-3B
pojemność: 36 Wh
prąd rozruchu (EN): 180A
polaryzacja: P+
długość: 134 mm
szerokość: 75 mm
wysokość: 133 mm
waga : 0.6 kg
napięcie: 12V
Przykładowe zastosowanie:
APRILLA:125 CLASSIC,125 RS EXTREMA,AF1-125 REPLICA,
RED ROSE 125,AF1-125 FUTURA,PEGASO,
CAGIVA: 125 MITO, 125 PLANET, 125 ROADSTAR,SUPER CITY
HONDA: CB 125 TD,CM 125-250 C,CMX 250C REBEL,CB 250
RS, CJ 250,S, CJ 360T
ITALJET: 125-150 TORPEDO
MALAGUTI: MADISON 125, 150, 180, 250 ,400, 125-150 CIAK,
F18 WARRIOR 125
PIAGGIO:LIBERTY 50,ET4 VESPA 50,125,150,PX 80-200 E LUSSO,
125-200 VESPA COSA ,HEXAGON 125,SKIPPER 125, VESPA PX 200E,
200 LIBERTY 4T 50, 150
DAELIM:125 Fellow,VC,VS,VT Magna,VL125 Daystar,
VS-VT125 Evolution
YAMAHA: RD 200, RD 200 D-DX
QUADY
I INNE
Opis
- Gwarancja
- 12
- Napięcie
- 12V
- Pojemność
- 3
- Prąd rozruchowy
- 180
- Długość
- 134
- Szerokość
- 75
- Wysokość
- 133
- Waga
- 0,6
- Polaryzacja
- P+ L+